Étel Kalória Kalkulátor

  • Az élelmiszer neve mellett / jellel elválasztva sorrendben a fehérje (g), zsír (g), szénhidrát (g), kalória (kcal) mennyiségek vannak megadva 100g-os mintára vonatkozóan.
    Mindent g-ban kell megadni (folyadékok, tojás, stb.).
  • Saját összetevő létrehozásánál adja meg a fehérje (g), zsír (g), szénhidrát (g), kalória (kcal) értékeket az adott élelmiszer 100g-os mennyiségére vonatkozóan.

    Gesztenye : / 4,8 / 1,5 / 32,6 / 167 /
    -fehérje (4,8g) per 100g
    -zsír (1,5g) per 100g
    -szénhidrát (32,6g) per 100g
    -kalória "Energy"(167kcal) per 100 g
    fehérje (g) per 100g:
    zsír (g) per 100g:
    szénhidrát (g) per 100g:
    kalória (kcal) per 100g:
  • Saját összetevő létrehozásánál adja meg a fehérje (g), zsír (g), szénhidrát (g), kalória (kcal) értékeket az adott élelmiszer 100g-os mennyiségére vonatkozóan.

    Gesztenye : / 4,8 / 1,5 / 32,6 / 167 /
    -fehérje (4,8g) per 100g
    -zsír (1,5g) per 100g
    -szénhidrát (32,6g) per 100g
    -kalória "Energy"(167kcal) per 100 g
  • Basal Metabolic Rate Formulák
    
    A legsűrűbben használt becslésre használt formulák:
    
    Eredeti Harris-Benedict Egyenlet
        Férfi BMR = 66.4730 + (13.7516 x weight in kg) + (5.0033 x height in cm) – (6.7550 x age in years)
        Nő BMR = 655.0955 + (9.5634 x weight in kg) + (1.8496 x height in cm) – (4.6756 x age in years)
    A módosított Harris-Benedict Egyenlet
        Férfi BMR = 88.362 + (13.397 x weight in kg) + (4.799 x height in cm) - (5.677 x age in years)
        Nő BMR = 447.593 + (9.247 x weight in kg) + (3.098 x height in cm) - (4.330 x age in years)
    Mifflin St Jeor Egyenlet
        Férfi BMR = (10 x weight in kg) + (6.25 x height in cm) - (5 x age in years) + 5 (measured in Kcal/day)
        Nő BMR = (10 x weight in kg) + (6.25 x height in cm) - (5 x age in years) - 161 (measured in Kcal/day)
    Katch-McArdle Formula (Resting Daily Energy Expenditure)
        BMR = 370 + (21.6 x LBM) - LBM = lean body mass in Kg
    Cunningham Formula (RMR)
        BMR = 500 + (22 x LBM) - LBM = lean body mass in Kg
    
    
    Harris-Benedict aktivitási szint:
    
    A végzett gyakorlatok szintje  Napi kalória szükséglet (Kcal/day)
    Kevés vagy semennyi gyakorlat   Napi kalória szükséglet = BMR x 1.2
    Könnyű gyakorlat (1–3 nap per hét)  Napi kalória szükséglet = BMR x 1.375
    Közepes gyakorlat (3–5 nap per week)   Napi kalória szükséglet = BMR x 1.55
    Nehéz gyakorlat (6–7 nap per week)  Napi kalória szükséglet = BMR x 1.725
    Nagyon kemény gyakorlat (kétszer naponta, extra nehéz gyakorlat)   Napi kalória szükséglet = BMR x 1.9
    
    
    							

    Küld el a véleményedet nekünk.

    A kalóriaszámlálás az egyik leghatékonyabb fogyókúrás eszköz

    Fogyj okosan, élj tudatosan!

    Ha több kalóriát égetsz el, mint amit beviszel, fogyni fogsz!

    Eleget iszol?

    A megfelelő folyadékellátás nemcsak az egészség, de a sikeres fogyókúra alapja is.